2023-2024 оқу жылына 10 «А» сыныбында зерттеу сабағының жұмыс жоспары
Зерттеу сабағы
Папкасы
10«А» сынып
2023 – 2024 оқу жылы
Зерттеу мәселесі: оқушылардың қиын тапсырмалармен соғтығысын дамыту
Зерттеу тақырыбы (фокус): «Бес сұрақ» әдісі арқылы білім сапасын арттыру құралы ретінде оқушының сөйлеуін дамыту
Зерттеу мақсаты: «Бес сұрақ» әдістері арқылы оқушылардың сөйлеу мәдениетін арттыруға қалай ықпал ететінін анықтау.
Шығармашылық топ жұмысының мақсаты:
• Оқыту әдістерін жетілдіру және оқушылардың пәндер бойынша білім деңгейін арттыру.
Тапсырмалар:
• Педагогикалық тәжірибе саласында білімді жетілдіруге бағытталған педагогикалық тәсілді енгізу;
• Сабақта зерттеуді қолдануды, сабақты зерттеуді жоспарлауды, жүргізуді және талдауды үйрету,
• Оқушыларды сабақты зерттеу процесіне тарту,
• Сабақтағы зерттеуді қолдану нәтижесінде алған тәжірибелік білімдерін әріптестеріне беруге үйрету.
Күтілетін нәтиже:
• Оқушылардың оқуы мен дамуының басымдықтарын сәйкестендіру үшін күнделікті жинайтын мерзімді бағалау материалдарын пайдаланыңыз,
• Одан әрі дамытылатын немесе жетілдірілетін белгіленген мақсаттарға сәйкес келетін оқыту әдісін бірлесіп анықтау;
• Зерттеу сабағын жоспарлаңыз, оның барысында зерттеу әдістемесінің нәтижелері зерттелетін үш студентті бақылау нәтижелері контекстінде мұқият зерттеледі;
• Зерттелетін оқушылардың оқуы мен дамуына назар аудара отырып, сабақты зерттеу мен бақылауды жүргізу;
• Болашақта оқыту немесе оқу әдістерін дамыту үшін пайдаланылған әдіске, олардың қол жеткізген жетістіктеріне, көрсеткен оқу нәтижелеріне немесе бастан кешірген оқу қиындықтарына зерттелетін оқушылардың жауабын талдау.
Тақырыбы:
Шығармашылық топтың құрамы
№ | ФИО | білімі | өтілі | Біліктілік санаты | Пәні |
1 | Муликова Н.Р | жоғары | 15 | Сарапшы | Қазақстан тарих |
2 | Самакова А | жоғары | 6 | Педагог | Физика |
3 | Болатбек Ж | жоғары | 3 | Педагог | Алгебра |
Бекітемін
Мектеп директоры
_______________
Сарыбаева А.Н
2023-2024 оқу жылына 10 «А» сыныбында зерттеу сабағының жұмыс жоспары
№ | Жұмыс формасы | Мақсаты | Уақыты | Жауапты |
1 | Сыныптағы зерттеу. Пән мұғалімдерімен, сынып жетекшісімен әңгімелесу Проблеманы анықтау. Бақылаған оқушыларды қабілеттілік деңгейі бойынша анықтау | Зерттелетін сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдердің бірлескен тобын құру | 2.10-6.10.2023 | Керимкулова Д |
2 | № 1 отырыс 1. Басқару блогының жұмыс істеу алгоритмімен танысу 2.Пән мұғалімдерінің студенттерді оқыту мен тәрбиелеудегі мәселелерін анықтау. 4. Шығармашылық топтың мақсаты мен міндеттерін қою. 5.2023-2024 жылдарға арналған жұмыс жоспары | Сыныптағы зерттеу мәселесін анықтау | 10.10.2023 | Керимкулова Д |
3 | №1жиналыс Сабақты жоспарлау. Тапсырмаларды әзірлеу және қолдану | Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану ABC оқушылардың оқу процесіне қатысуын арттыру үшін «Бес сұрақ әдісі». күтілетін нәтижелерді анықтау | 07.11.2023 | Керимкулова Д Топ мүшелері |
4 | Алгебра | Тригоноиетриялық теңдеулер және олардың жүйелерін шешу әдістері | 22.11.2023 | Болатбек Ж |
5 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 22.11.2023 | Мұғалім - бақылаушылар |
6 | Физика | Идеал газ күйінің теңдеуі.Изопроцестер. | 23.11.2023 | Самакова А |
7 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 23.11.2023 | Мұғалім - бақылаушылар |
8 | Қазақстан тарих | Қазақтардың ру-тайпалық құрылымы қалыптасуының тарихи шарттары | 24.11.2023 | Муликова Н |
9 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 24.11.23 | Мұғалім - бақылаушылар |
10 | № 2 жиналыс Өткен сабақтарды талқылау және ұсынылған әрекеттер | Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеріңіз | 24.11.2023 | Керимкулова Д.Ч Топ мүшелері |
11 | Екінші сабақты жоспарлау | Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану арқылы АБС оқушыларының оқу процесіне қатысуын арттыру күтілетін нәтижелерді анықтау жоспарлау әдістерінің қайсысы тиімді екенін табыңыз | 12.01.2024 | Керимкулова Д.Ч Топ мүшелері |
12 | Алгебра | Анықталмаған коэффициенттер әдісі. | 21.01.2023 | Болатбек Ж |
13 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 21.01.2024 | Мұғалім - бақылаушылар |
14 | Физика | Потенциал.Электр өрісінің потенциалдар айырымы. | 25.01.2024 | Самакова А |
15 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 25.01.2024 | Мұғалім - бақылаушылар |
16 | Қазақстан тарих | Шыңғысхан империясы және оның мұрагерлері | 26.01.2024 | Муликова Н |
17 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 26.01.2024 | Мұғалім - бақылаушылар |
18 | №3жиналыс Өткен сабақтарды талқылау және ұсынылған әрекеттер | Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеріңіз | 26.01.2024 | Керимкулова Д Топ мүшелері |
19 | Үшінші сабақты жоспарлау | -Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану, АВС студенттерінің оқу процесінеқатысуынарттыру күтілетін нәтижелерді анықтау жоспарлау әдістерінің қайсысы тиімді екенін табыңыз | 13.02.2024 | Керимкулова Д Топ мүшелері |
20 | Қазақстан тарих | Мемлекеттік егемендікті қалпына келтіру жолындағы қазақ халқының күресі | 20.02.2024 | Муликова Н |
21 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 20.02.2024 | Мұғалім - бақылаушылар |
22 | Алгебра | Туындының анықтамасы | 21.02.2024 | Болатбек Ж |
23 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 21.02.2024 | Мұғалім - бақылаушылар |
24 | Физика | Металдардағы электр тоғы. Асқын өткізгіштер. | 22.02.2024 | Самакова А |
25 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 22.02.2024 | Мұғалім - бақылаушылар |
26 | №4 жиналыс Өткен сабақтарды талқылау және есепке ұсынылған әрекеттер | Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеріңіз | 22.02.2024 | Керимкулова Д Топ мүшелері |
27 | № 5 жиналыс 1.Әртопмүшелерініңнәтижелерінтаныстыру (фотосуреттер, жазбалар, бақылаулар, талқылаунәтижелері, студенттерсауалнамасы, қорытындылар) 2. Топтық рефлексиялық есеп | Қорытынды | Наурыздың 3 аптасы | Муликова Н Самакова А Болатбек Ж |
28 | Сабақтызерттеутәжірибесінкөрсету 1.«Оқуқабырғалары» ұйымы. | Топ жұмысын таныстыру: - мұғалімдергеөзтәжірибесінжетілдіругекөмектесу, -оқытуменоқудыңтиімділігінарттыру; - мұғалімдергеоқытуменоқужәнеоданәріжетілдірусаласындағыөзбілімдерітуралыкөбірекбілугекөмектесу | Сәуірдің 2 аптасында әдістемелік бірлестік отырыс | Керимкулова Д.Ч Топ мүшелері |
29 | Бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарияланымдар | Тәжірибе алмасу | апрель | Керимкулова Д.Ч |