2023-2024 оқу жылына 10 «А» сыныбында зерттеу сабағының жұмыс жоспары » А.Саттаров атындағы орта мектеп
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы білім бөлімінің
"А.Саттаров атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 2023-2024 оқу жылына 10 «А» сыныбында зерттеу сабағының жұмыс жоспары
04
сентябрь
2023

2023-2024 оқу жылына 10 «А» сыныбында зерттеу сабағының жұмыс жоспары

«А.Саттаров атындағы орта мектеп – мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ

Зерттеу сабағы


Папкасы


10«А» сынып

2023 – 2024 оқу жылы


Зерттеу мәселесі: оқушылардың қиын тапсырмалармен соғтығысын дамыту

Зерттеу тақырыбы (фокус): «Бес сұрақ» әдісі арқылы білім сапасын арттыру құралы ретінде оқушының сөйлеуін дамыту

Зерттеу мақсаты: «Бес сұрақ» әдістері арқылы оқушылардың сөйлеу мәдениетін арттыруға қалай ықпал ететінін анықтау.

Шығармашылық топ жұмысының мақсаты:

• Оқыту әдістерін жетілдіру және оқушылардың пәндер бойынша білім деңгейін арттыру.

Тапсырмалар:

• Педагогикалық тәжірибе саласында білімді жетілдіруге бағытталған педагогикалық тәсілді енгізу;

• Сабақта зерттеуді қолдануды, сабақты зерттеуді жоспарлауды, жүргізуді және талдауды үйрету,

• Оқушыларды сабақты зерттеу процесіне тарту,

• Сабақтағы зерттеуді қолдану нәтижесінде алған тәжірибелік білімдерін әріптестеріне беруге үйрету.

Күтілетін нәтиже:

• Оқушылардың оқуы мен дамуының басымдықтарын сәйкестендіру үшін күнделікті жинайтын мерзімді бағалау материалдарын пайдаланыңыз,

• Одан әрі дамытылатын немесе жетілдірілетін белгіленген мақсаттарға сәйкес келетін оқыту әдісін бірлесіп анықтау;

• Зерттеу сабағын жоспарлаңыз, оның барысында зерттеу әдістемесінің нәтижелері зерттелетін үш студентті бақылау нәтижелері контекстінде мұқият зерттеледі;

• Зерттелетін оқушылардың оқуы мен дамуына назар аудара отырып, сабақты зерттеу мен бақылауды жүргізу;

• Болашақта оқыту немесе оқу әдістерін дамыту үшін пайдаланылған әдіске, олардың қол жеткізген жетістіктеріне, көрсеткен оқу нәтижелеріне немесе бастан кешірген оқу қиындықтарына зерттелетін оқушылардың жауабын талдау.

Тақырыбы:


Шығармашылық топтың құрамы

ФИО 

білімі

өтілі

Біліктілік санаты

Пәні

1

Муликова Н.Р

жоғары

15

Сарапшы

Қазақстан тарих

2

Самакова А

жоғары 

6

Педагог 

Физика

3

Болатбек Ж

жоғары

3

Педагог

Алгебра








Бекітемін

Мектеп директоры

_______________

Сарыбаева А.Н




2023-2024 оқу жылына 10 «А» сыныбында зерттеу сабағының жұмыс жоспары

Жұмыс формасы

Мақсаты

Уақыты

Жауапты

1

Сыныптағы зерттеу. Пән мұғалімдерімен, сынып жетекшісімен әңгімелесу

Проблеманы анықтау.

Бақылаған оқушыларды қабілеттілік деңгейі бойынша анықтау

Зерттелетін сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдердің бірлескен тобын құру

2.10-6.10.2023

Керимкулова Д

2

№ 1 отырыс

1. Басқару блогының жұмыс істеу алгоритмімен танысу

2.Пән мұғалімдерінің студенттерді оқыту мен тәрбиелеудегі мәселелерін анықтау. 4. Шығармашылық топтың мақсаты мен міндеттерін қою.

5.2023-2024 жылдарға арналған жұмыс жоспары

Сыныптағы зерттеу мәселесін анықтау

10.10.2023

Керимкулова Д

3

№1жиналыс 

Сабақты жоспарлау. Тапсырмаларды әзірлеу және қолдану

Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану

ABC оқушылардың оқу процесіне қатысуын арттыру үшін «Бес сұрақ әдісі».

күтілетін нәтижелерді анықтау


07.11.2023

Керимкулова Д

Топ мүшелері 

4

Алгебра

Тригоноиетриялық теңдеулер және олардың жүйелерін шешу әдістері

22.11.2023

Болатбек Ж

5

Оқушылардың сұхбаты

ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.

22.11.2023

Мұғалім - бақылаушылар


6

Физика

Идеал газ күйінің теңдеуі.Изопроцестер.

23.11.2023


Самакова А

7

Оқушылардың сұхбаты

ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.

23.11.2023

Мұғалім - бақылаушылар


8

Қазақстан тарих

Қазақтардың ру-тайпалық құрылымы қалыптасуының тарихи шарттары

24.11.2023

Муликова Н

9

Оқушылардың сұхбаты

ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.

24.11.23

Мұғалім - бақылаушылар


10

№ 2 жиналыс

Өткен сабақтарды талқылау және ұсынылған әрекеттер

Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау

Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеріңіз

24.11.2023


Керимкулова Д.Ч

Топ мүшелері

11

Екінші сабақты жоспарлау

Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану арқылы АБС оқушыларының оқу процесіне қатысуын арттыру

күтілетін нәтижелерді анықтау

жоспарлау әдістерінің қайсысы тиімді екенін табыңыз

12.01.2024

Керимкулова Д.Ч

Топ мүшелері

12

Алгебра

Анықталмаған коэффициенттер әдісі.

21.01.2023

Болатбек Ж

13

Оқушылардың сұхбаты

ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.

21.01.2024

Мұғалім - бақылаушылар


14

Физика

Потенциал.Электр өрісінің потенциалдар айырымы.

25.01.2024

Самакова А

15

Оқушылардың сұхбаты

ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.

25.01.2024

Мұғалім - бақылаушылар


16

Қазақстан тарих 

Шыңғысхан империясы және оның мұрагерлері

26.01.2024

Муликова Н

17

Оқушылардың сұхбаты

ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.

26.01.2024

Мұғалім - бақылаушылар


18

№3жиналыс

Өткен сабақтарды талқылау және ұсынылған әрекеттер

Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау

Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеріңіз

26.01.2024

Керимкулова Д 

Топ мүшелері

19

Үшінші сабақты жоспарлау

-Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану, АВС студенттерінің оқу процесінеқатысуынарттыру

күтілетін нәтижелерді анықтау

жоспарлау әдістерінің қайсысы тиімді екенін табыңыз


13.02.2024

Керимкулова Д Топ мүшелері

20

Қазақстан тарих

Мемлекеттік егемендікті қалпына келтіру жолындағы қазақ халқының күресі

20.02.2024

Муликова Н

21

Оқушылардың сұхбаты

ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.

20.02.2024

Мұғалім - бақылаушылар


22

Алгебра

Туындының анықтамасы

21.02.2024

Болатбек Ж

23

Оқушылардың сұхбаты

ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.

21.02.2024

Мұғалім - бақылаушылар


24

Физика

Металдардағы электр тоғы. Асқын өткізгіштер.

22.02.2024


Самакова А

25

Оқушылардың сұхбаты

ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.

22.02.2024

Мұғалім - бақылаушылар


26

№4 жиналыс

Өткен сабақтарды талқылау және есепке ұсынылған әрекеттер

Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау

Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеріңіз

22.02.2024

Керимкулова Д 

Топ мүшелері

27

№ 5 жиналыс 

1.Әртопмүшелерініңнәтижелерінтаныстыру

(фотосуреттержазбаларбақылауларталқылаунәтижелерістуденттерсауалнамасықорытындылар)

2. Топтық рефлексиялық есеп


Қорытынды

Наурыздың

3 аптасы

Муликова Н Самакова А

Болатбек Ж

28

Сабақтызерттеутәжірибесінкөрсету

1.«Оқуқабырғалары» ұйымы.



Топ жұмысын таныстыру:

мұғалімдергеөзтәжірибесінжетілдіругекөмектесу,

-оқытуменоқудыңтиімділігінарттыру;

мұғалімдергеоқытуменоқужәнеоданәріжетілдірусаласындағыөзбілімдерітуралыкөбірекбілугекөмектесу


Сәуірдің 2 аптасында әдістемелік бірлестік отырыс

Керимкулова Д.Ч

Топ мүшелері

29

Бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарияланымдар

Тәжірибе алмасу

апрель

Керимкулова Д.Ч