04
сентябрь
2023
2023-2024 оқу жылына 5 «А» сыныбында зерттеу сабағының жұмыс жоспары
«А.Саттаров атындағы орта мектеп – мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ
Зерттеу сабағы
Папкасы
5 «А» сынып
2023 – 2024 оқу жылы
Зерттеу тақырыбы (фокус): «Цифрбальт» әдісі арқылы білім сапасын арттыру құралы ретінде оқушының сөйлеуін дамыту
Зерттеу мақсаты: «Цифрбальт» әдістері арқылы оқушылардың сөйлеу мәдениетін арттыруға қалай ықпал ететінін анықтау.
Шығармашылық топ жұмысының мақсаты:
• Оқыту әдістерін жетілдіру және оқушылардың пәндер бойынша білім деңгейін арттыру.
Тапсырмалар:
• Педагогикалық тәжірибе саласында білімді жетілдіруге бағытталған педагогикалық тәсілді енгізу;
• Сабақта зерттеуді қолдануды, сабақты зерттеуді жоспарлауды, жүргізуді және талдауды үйрету,
• Оқушыларды сабақты зерттеу процесіне тарту,
• Сабақтағы зерттеуді қолдану нәтижесінде алған тәжірибелік білімдерін әріптестеріне беруге үйрету.
Күтілетін нәтиже:
• Оқушылардың оқуы мен дамуының басымдықтарын сәйкестендіру үшін күнделікті жинайтын мерзімді бағалау материалдарын пайдаланыңыз,
• Одан әрі дамытылатын немесе жетілдірілетін белгіленген мақсаттарға сәйкес келетін оқыту әдісін бірлесіп анықтау;
• Зерттеу сабағын жоспарлаңыз, оның барысында зерттеу әдістемесінің нәтижелері зерттелетін үш студентті бақылау нәтижелері контекстінде мұқият зерттеледі;
• Зерттелетін оқушылардың оқуы мен дамуына назар аудара отырып, сабақты зерттеу мен бақылауды жүргізу;
• Болашақта оқыту немесе оқу әдістерін дамыту үшін пайдаланылған әдіске, олардың қол жеткізген жетістіктеріне, көрсеткен оқу нәтижелеріне немесе бастан кешірген оқу қиындықтарына зерттелетін оқушылардың жауабын талдау.
Тақырыбы: «Цифрбальт» әдісі арқылы білім сапасын арттыру құралы ретінде оқушының сөйлеуін дамыту
Шығармашылық топтың құрамы
№ | ФИО | білімі | өтілі | Біліктілік санаты | Пәні |
1 | Турсунова А. | жоғары | 16 | педагог-срапшы | топ басшысы қазақ тілі |
2 | Тулегенова Айгуль | жоғары | 18 | Сарапшы | Көркем еңбек |
3 | Тутибаева Динара | жоғары | 15 | Педагог | Қазақстан тарихы |
4 | Көкен Гүлбақыт | жоғары | 13 | Педагог-модератор | Математика |
Мектеп директоры
_______________
Сарыбаева А.Н
2023-2024 оқу жылына 5 «А» сыныбында зерттеу сабағының жұмыс жоспары
№ | Жұмыс формасы | Мақсаты | Уақыты | Жауапты |
1 | Сыныптағы зерттеу. Пән мұғалімдерімен, сынып жетекшісімен әңгімелесу Проблеманы анықтау. Анкетаны жүргізу. Бақылаған оқушыларды қабілеттілік деңгейі бойынша анықтау | Зерттелетін сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдердің бірлескен тобын құру | 2.10-6.10.2023 | А.Турсунова |
2 | № 1 отырыс 1. Басқару блогының жұмыс істеу алгоритмімен танысу 2.Пән мұғалімдерінің оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудегі мәселелерін анықтау. 3. Шығармашылық топтың мақсаты мен міндеттерін қою. 4.2023-2024 жылдарға арналған жұмыс жоспары | Сыныптағы зерттеу мәселесін анықтау | 10.10.2023 | А.Турсунова |
3 | №1жиналыс Сабақты жоспарлау. Тапсырмаларды әзірлеу және қолдану | Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану ABC оқушыларыныңоқу процесіне қатысуын арттыру үшін «Цифрбальт», күтілетін нәтижелерді анықтау | 11-12.10 | А.Турсунова Топ мүшелері |
4 | Қазақстан тарихы | Қазақстандағы жартастағы салынған ежелгі суреттер | 17.10.2023 | Д.Тутибаева |
5 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 17.10.2023 | Мұғалім - бақылаушылар |
6 | Көркем еңбек | Пластикалық пішіндер.Мүсін өнері | 18.10.2023 | А.Н.Тулегенова |
7 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 18.10.2023 | Мұғалім - бақылаушылар |
8 | Математика | Аралас сандар | 23.10.2023 | Г.Көкен |
9 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 23.10.23 | Мұғалім - бақылаушылар |
10 | № 2 жиналыс Сабақты талқылау және ұсынылған әрекеттер | Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеріңіз | 23.10.2023 | А.Турсунова Топ мүшелері |
11 | Екінші сабақты жоспарлау | Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану арқылы АБС оқушыларының оқу процесіне қатысуын арттыру күтілетін нәтижелерді анықтау жоспарлау әдістерінің қайсысы тиімді екенін табыңыз | 15-17.11.2023 | А.Турсунова Топ мүшелері |
12 | Көркем еңбек | Көркемдің кестемен бұйымды безендіру | 22.11.2023 | А.Тулегенова |
13 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 22.11.23 | Мұғалім - бақылаушылар |
14 | Математика | Аралас сандарды қосу.Аралас сандарды азайту | 23.11.2023 | Г.Көкен |
15 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 23.11.23 | Мұғалім - бақылаушылар |
16 | Қазақстан тарихы | Ежелгі көшпеліліердің шаруашылығының материалдық мәдениеті | 23.11.2023 | Тутибаева Д.Б |
17 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 23.11.23 | Мұғалім - бақылаушылар |
18 | №3жиналыс Сабақты талқылау және келешек сабағына ұсынылған әрекеттер | Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеріңіз | 24.11.2023 | А.Турсунова Топ мүшелері |
19 | Үшінші сабақты жоспарлау | -Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану, АВС оқушыларының оқу процесіне қатысуын арттыру күтілетін нәтижелерді анықтау жоспарлау әдістерінің қайсысы тиімді екенін табыңыз | 18-19.01 | А.Турсунова.Топ мүшелері |
20 | Математика | Ондық бөлшек.Ондық бөлшектерді оқу және жазу.Ондық бөлшекті жәй бөлшекке айналдыру | 22.01.2024 | Г.Көкен |
21 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 22.01.2024 | Мұғалім - бақылаушылар |
22 | Көркем еңбек | Тігін бұйымдарының классификациясы | 30.01.2024 | А.Тулегенова |
23 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 30.01.24 | Мұғалім - бақылаушылар |
24 | Қазақстан тарихы | Сақ патшайымы | 30.01.2024 | Тутибаева Д.Б |
25 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 30.01.24 | Мұғалім - бақылаушылар |
26 | № 4 жиналыс 1.Әртопмүшелерініңнәтижелерінтаныстыру (фотосуреттер, жазбалар, бақылаулар, талқылаунәтижелері, студенттерсауалнамасы, қорытындылар) 2. Топтық рефлексиялық есеп | Қорытынды | ақпанның 2-3 аптасы | А.Турсунова А.Н.Тулегенова. Д.Тутибаева Г.Көкен |
27 | Сабақтызерттеутәжірибесінкөрсету 1.«Оқуқабырғалары» ұйымы. | Топ жұмысын таныстыру: - мұғалімдергеөзтәжірибесінжетілдіругекөмектесу, -оқытуменоқудыңтиімділігінарттыру; - мұғалімдергеоқытуменоқужәнеоданәріжетілдірусаласындағыөзбілімдерітуралыкөбірекбілугекөмектесу | наурыздың 2 аптасында әдістемелік бірлестік отырыс | Турсунова А.У Топ мүшелері |
28 | Бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарияланымдар | Тәжірибе алмасу | Сәуір | А.Турсунова |