2023-2024 оқу жылына 5 «А» сыныбында зерттеу сабағының жұмыс жоспары » А.Саттаров атындағы орта мектеп
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы білім бөлімінің
"А.Саттаров атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 2023-2024 оқу жылына 5 «А» сыныбында зерттеу сабағының жұмыс жоспары
04
сентябрь
2023

2023-2024 оқу жылына 5 «А» сыныбында зерттеу сабағының жұмыс жоспары

«А.Саттаров атындағы орта мектеп – мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ






Зерттеу сабағы


Папкасы


5 «А» сынып



2023 – 2024 оқу жылы


Зерттеу мәселесі: оқушылардың ауызша үйлесімді сөйлеуін дамыту
Зерттеу тақырыбы (фокус): «Цифрбальт» әдісі арқылы білім сапасын арттыру құралы ретінде оқушының сөйлеуін дамыту
Зерттеу мақсаты: «Цифрбальт» әдістері арқылы оқушылардың сөйлеу мәдениетін арттыруға қалай ықпал ететінін анықтау.
Шығармашылық топ жұмысының мақсаты:
• Оқыту әдістерін жетілдіру және оқушылардың пәндер бойынша білім деңгейін арттыру.
Тапсырмалар:
• Педагогикалық тәжірибе саласында білімді жетілдіруге бағытталған педагогикалық тәсілді енгізу;
• Сабақта зерттеуді қолдануды, сабақты зерттеуді жоспарлауды, жүргізуді және талдауды үйрету,
• Оқушыларды сабақты зерттеу процесіне тарту,
• Сабақтағы зерттеуді қолдану нәтижесінде алған тәжірибелік білімдерін әріптестеріне беруге үйрету.
Күтілетін нәтиже:
• Оқушылардың оқуы мен дамуының басымдықтарын сәйкестендіру үшін күнделікті жинайтын мерзімді бағалау материалдарын пайдаланыңыз,
• Одан әрі дамытылатын немесе жетілдірілетін белгіленген мақсаттарға сәйкес келетін оқыту әдісін бірлесіп анықтау;
• Зерттеу сабағын жоспарлаңыз, оның барысында зерттеу әдістемесінің нәтижелері зерттелетін үш студентті бақылау нәтижелері контекстінде мұқият зерттеледі;
• Зерттелетін оқушылардың оқуы мен дамуына назар аудара отырып, сабақты зерттеу мен бақылауды жүргізу;
• Болашақта оқыту немесе оқу әдістерін дамыту үшін пайдаланылған әдіске, олардың қол жеткізген жетістіктеріне, көрсеткен оқу нәтижелеріне немесе бастан кешірген оқу қиындықтарына зерттелетін оқушылардың жауабын талдау.
Тақырыбы: «Цифрбальт» әдісі арқылы білім сапасын арттыру құралы ретінде оқушының сөйлеуін дамыту
Шығармашылық топтың құрамы
ФИО біліміөтіліБіліктілік санатыПәні
1Турсунова А.жоғары16педагог-срапшытоп басшысы 
қазақ тілі
2Тулегенова Айгульжоғары18СарапшыКөркем еңбек
3Тутибаева Динаражоғары 15Педагог Қазақстан тарихы
4Көкен Гүлбақытжоғары13Педагог-модераторМатематика
Бекітемін
Мектеп директоры
_______________
Сарыбаева А.Н
2023-2024 оқу жылына 5 «А» сыныбында зерттеу сабағының жұмыс жоспары
Жұмыс формасыМақсатыУақытыЖауапты
1Сыныптағы зерттеу. Пән мұғалімдерімен, сынып жетекшісімен әңгімелесу
Проблеманы анықтау.
Анкетаны жүргізу.
Бақылаған оқушыларды қабілеттілік деңгейі бойынша анықтау
Зерттелетін сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдердің бірлескен тобын құру2.10-6.10.2023А.Турсунова
2№ 1 отырыс
1. Басқару блогының жұмыс істеу алгоритмімен танысу
2.Пән мұғалімдерінің оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудегі мәселелерін анықтау. 
3. Шығармашылық топтың мақсаты мен міндеттерін қою.
4.2023-2024 жылдарға арналған жұмыс жоспары
Сыныптағы зерттеу мәселесін анықтау10.10.2023А.Турсунова
3№1жиналыс 
Сабақты жоспарлау. Тапсырмаларды әзірлеу және қолдану
Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану
ABC оқушыларыныңоқу процесіне қатысуын арттыру үшін «Цифрбальт»,
күтілетін нәтижелерді анықтау
11-12.10А.Турсунова
Топ мүшелері 
4Қазақстан тарихыҚазақстандағы жартастағы салынған ежелгі суреттер17.10.2023
Д.Тутибаева
5Оқушылардың сұхбатыABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.17.10.2023Мұғалім - бақылаушылар
6Көркем еңбекПластикалық пішіндер.Мүсін өнері18.10.2023А.Н.Тулегенова
7Оқушылардың сұхбатыABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.18.10.2023Мұғалім - бақылаушылар
8МатематикаАралас сандар23.10.2023Г.Көкен
9Оқушылардың сұхбатыABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.23.10.23Мұғалім - бақылаушылар
10№ 2 жиналыс
Сабақты талқылау және ұсынылған әрекеттер
Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау
Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеріңіз
23.10.2023
А.Турсунова
Топ мүшелері
11Екінші сабақты жоспарлауСыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану арқылы АБС оқушыларының оқу процесіне қатысуын арттыру
күтілетін нәтижелерді анықтау
жоспарлау әдістерінің қайсысы тиімді екенін табыңыз
15-17.11.2023А.Турсунова
Топ мүшелері
12Көркем еңбекКөркемдің кестемен бұйымды безендіру22.11.2023А.Тулегенова
13Оқушылардың сұхбатыABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.22.11.23Мұғалім - бақылаушылар
14Математика Аралас сандарды қосу.Аралас сандарды азайту23.11.2023Г.Көкен
15Оқушылардың сұхбатыABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.23.11.23Мұғалім - бақылаушылар
16Қазақстан тарихыЕжелгі көшпеліліердің шаруашылығының материалдық мәдениеті23.11.2023Тутибаева Д.Б
17Оқушылардың сұхбатыABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.23.11.23Мұғалім - бақылаушылар
18№3жиналыс
Сабақты талқылау және келешек сабағына ұсынылған әрекеттер
Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау
Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеріңіз
24.11.2023А.Турсунова
Топ мүшелері
19Үшінші сабақты жоспарлау-Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану, АВС оқушыларының оқу процесіне қатысуын арттыру
күтілетін нәтижелерді анықтау
жоспарлау әдістерінің қайсысы тиімді екенін табыңыз
18-19.01А.Турсунова.Топ мүшелері
20МатематикаОндық бөлшек.Ондық бөлшектерді оқу және жазу.Ондық бөлшекті жәй бөлшекке айналдыру22.01.2024Г.Көкен
21Оқушылардың сұхбатыABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.22.01.2024Мұғалім - бақылаушылар
22Көркем еңбекТігін бұйымдарының классификациясы30.01.2024А.Тулегенова
23Оқушылардың сұхбатыABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.30.01.24Мұғалім - бақылаушылар
24Қазақстан тарихыСақ патшайымы30.01.2024Тутибаева Д.Б
25Оқушылардың сұхбатыABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.30.01.24Мұғалім - бақылаушылар
26№ 4 жиналыс 
1.Әртопмүшелерініңнәтижелерінтаныстыру
(фотосуреттержазбаларбақылауларталқылаунәтижелерістуденттерсауалнамасықорытындылар)
2. Топтық рефлексиялық есеп
Қорытындыақпанның 
2-3 аптасы
А.Турсунова 
А.Н.Тулегенова.
Д.Тутибаева
Г.Көкен
27Сабақтызерттеутәжірибесінкөрсету
1.«Оқуқабырғалары» ұйымы.
Топ жұмысын таныстыру:
мұғалімдергеөзтәжірибесінжетілдіругекөмектесу,
-оқытуменоқудыңтиімділігінарттыру;
мұғалімдергеоқытуменоқужәнеоданәріжетілдірусаласындағыөзбілімдерітуралыкөбірекбілугекөмектесу
наурыздың 2 аптасында әдістемелік бірлестік отырысТурсунова А.У
Топ мүшелері
28Бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарияланымдарТәжірибе алмасуСәуір А.Турсунова