2023-2024 оқу жылына 5 «Б» сыныбында зерттеу сабағының жұмыс жоспары
Зерттеу сабағы
папкасы
5 «Б» сынып
2023 – 2024 оқу жылы
Зерттеу мәселесі: оқушылардың ауызша үйлесімді сөйлеуін дамыту
Зерттеу тақырыбы (фокус): «Фишбоун» әдісі арқылы білім сапасын арттыру мақсатында оқушының сөйлеуін дамыту
Зерттеу мақсаты: «Фишбоун» әдістері арқылы оқушылардың сөйлеу мәдениетін арттыруға қалай ықпал ететінін анықтау.
Шығармашылық топ жұмысының мақсаты:
• Оқыту әдістерін жетілдіру және оқушылардың пәндер бойынша білім деңгейін арттыру.
Тапсырмалар:
• Педагогикалық тәжірибе саласында білімді жетілдіруге бағытталған педагогикалық тәсілді енгізу;
• Сабақта зерттеуді қолдануды, сабақты зерттеуді жоспарлауды, жүргізуді және талдауды үйрету,
• Оқушыларды сабақты зерттеу процесіне тарту,
• Сабақтағы зерттеуді қолдану нәтижесінде алған тәжірибелік білімдерін әріптестеріне беруге үйрету.
Күтілетін нәтиже:
• Оқушылардың оқуы мен дамуының басымдықтарын сәйкестендіру үшін күнделікті жинайтын мерзімді бағалау материалдарын пайдаланыңыз,
• Одан әрі дамытылатын немесе жетілдірілетін белгіленген мақсаттарға сәйкес келетін оқыту әдісін бірлесіп анықтау;
• Зерттеу сабағын жоспарлаңыз, оның барысында зерттеу әдістемесінің нәтижелері зерттелетін үш студентті бақылау нәтижелері контекстінде мұқият зерттеледі;
• Зерттелетін оқушылардың оқуы мен дамуына назар аудара отырып, сабақты зерттеу мен бақылауды жүргізу;
• Болашақта оқыту немесе оқу әдістерін дамыту үшін пайдаланылған әдіске, олардың қол жеткізген жетістіктеріне, көрсеткен оқу нәтижелеріне немесе бастан кешірген оқу қиындықтарына зерттелетін оқушылардың жауабын талдау.
Тақырыбы: «Фишбоун» әдісі арқылы білім сапасын арттыру мақсатында оқушының сөйлеуін дамыту
Шығармашылық топтың құрамы
№ | ФИО | білімі | өтілі | Біліктілік санаты | Пәні |
1 | Олалимова Г | жоғары | 6 | Педагог | топ басшысы Жаратылыстану |
2 | Досбосын Г | жоғары | 18 | Сарапшы | Қазақ тілі мен әдебиеті |
3 | Турсын Д | жоғары | 1 | Педагог | Математика |
Бекітемін
Мектеп директоры
_______________
Сарыбаева А.Н
х
2023-2024 оқу жылына 5 «Б» сыныбында зерттеу сабағының жұмыс жоспары
№ | Жұмыс формасы | Мақсаты | Уақыты | Жауапты |
1 | Сыныптағы зерттеу. Пән мұғалімдерімен, сынып жетекшісімен әңгімелесу Проблеманы анықтау. Бақылаған оқушыларды қабілеттілік деңгейі бойынша анықтау | Зерттелетін сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдердің бірлескен тобын құру | 2.10-6.10.2023 | Олалимова Г |
2 | № 1 отырыс 1. Басқару блогының жұмыс істеу алгоритмімен танысу 2.Пән мұғалімдерінің студенттерді оқыту мен тәрбиелеудегі мәселелерін анықтау. 4. Шығармашылық топтың мақсаты мен міндеттерін қою. 5.2023-2024 жылдарға арналған жұмыс жоспары | Сыныптағы зерттеу мәселесін анықтау | 10.10.2023 | Олалимова Г |
3 | №2 отырыс Сабақты жоспарлау. Тапсырмаларды әзірлеу және қолдану | Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану ABC оқушыларының оқу процесіне қатысуын арттыру үшін «Фишбоун». күтілетін нәтижелерді анықтау | 07.11.2023 | Олалимова Г Топ мүшелері |
4 | Жаратылыстану | Қатты, сұйық және газ тәрізді заттардың құрылымы | 14.11.2023 | Олалимова Г.Н |
5 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 14.11.2023 | Мұғалім - бақылаушылар |
6 | Қазақ тілі мен әдебиеті | Алтын адам | 16.11.23 | Досбосын Г |
7 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 16.11.23 | Мұғалім - бақылаушылар |
8 | Математика | Аддий кәсирләрни қошуш вә елиш | 17.11.2023 | Турсын Д |
9 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 17.11.2023 | Мұғалім - бақылаушылар |
10 | № 3 отырыс Талқылау және ұсынылған әрекеттер | Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеріңіз | 17.11.2023 | Олалимова Г.Н Топ мүшелері |
11 | Екінші сабақты жоспарлау | Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану арқылы АБС оқушыларының оқу процесіне қатысуын арттыру күтілетін нәтижелерді анықтау жоспарлау әдістерінің қайсысы тиімді екенін табыңыз | 12.01.2024 | Олалимова Г.Н Топ мүшелері |
12 | Жаратылыстану | Климаттық үдерістер | 16.01.2024 | Олалимова Г.Н |
13 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 16.01.2024 | Мұғалім - бақылаушылар |
14 | Қазақ тілі мен әдебиеті | Фасфудтың зияны | 18.01.2024 | Досбосын Г |
15 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 18.01.2024 | Мұғалім - бақылаушылар |
16 | Математика | Онлуқ кәсир. Онлуқ кәсирләрни оқуш вә йезиш | 19.01.2024 | Турсын Д |
17 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 19.01.2024 | Мұғалім - бақылаушылар |
18 | №4 отырыс Талқылаужәнеұсынылғанәрекеттер | Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеріңіз | 19.01.2024 | Олалимова Г.Н Топ мүшелері |
19 | Үшінші сабақты жоспарлау | -Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану, АВС оқушыларыныңоқу процесіне қатысуын арттырукүтілетін нәтижелерді анықтаужоспарлау әдістерінің қайсысы тиімді екенін табыңыз | 13.02.2024 | Олалимова ГТоп мүшелері |
20 | Жаратылыстану | Температураны өлшеу | 20.02.2024 | Олалимова Г |
21 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 20.02.2024 | Мұғалім - бақылаушылар |
22 | Қазақ тілі мен әдебиеті | «Өнер-білім бар жұрттар...» | 22.02.2024 | Досбосын Г |
23 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 22.02.2024 | Мұғалім - бақылаушылар |
24 | Математика | Онлуқ кәсирләрни 10;100;1000 вә 0,1; 0,01; 0,001 санлириға көпәйтиш вә бөлүш | 23.02.2024 | Турсын Д |
25 | Оқушылардың сұхбаты | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 23.02.2024 | Мұғалім - бақылаушылар |
26 | №5 отырыс Талқылау және ұсынылған әрекеттер | Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеріңіз | 24.02 | Олалимова Г.Н Топ мүшелері |
27 | № 6 отырыс 1.Әртопмүшелерініңнәтижелерінтаныстыру (фотосуреттер, жазбалар, бақылаулар, талқылаунәтижелері, оқушыларсауалнамасы, қорытындылар) 2. Топтық рефлексиялық есеп | Қорытынды | Наурыздың 3 аптасы | Олалимова Г Досбосын Г Турсын |
28 | Сабақтызерттеутәжірибесінкөрсету 1.«Оқуқабырғалары» ұйымы. | Топ жұмысын таныстыру: - мұғалімдергеөзтәжірибесінжетілдіругекөмектесу, -оқытуменоқудыңтиімділігінарттыру; - мұғалімдергеоқытуменоқужәнеоданәріжетілдірусаласындағыөзбілімдерітуралыкөбірекбілугекөмектесу | Сәуірдің 2 аптасында әдістемелік бірлестік отырыс | Олалимова Г.Н Топ мүшелері |
29 | Бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарияланымдар | Тәжірибе алмасу | апрель | Олалимова Г.Н |
Директордың орынбасары Р.Турсунова
Руководитель группы
по исследованию урока Г.Н Олалимова