2023-2024 оқу жылына 5 «Б» сыныбында зерттеу сабағының жұмыс жоспары » А.Саттаров атындағы орта мектеп
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы білім бөлімінің
"А.Саттаров атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 2023-2024 оқу жылына 5 «Б» сыныбында зерттеу сабағының жұмыс жоспары
04
сентябрь
2023

2023-2024 оқу жылына 5 «Б» сыныбында зерттеу сабағының жұмыс жоспары

«А.Саттаров атындағы орта мектеп – мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ

Зерттеу сабағы


папкасы


5 «Б» сынып

2023 – 2024 оқу жылы


Зерттеу мәселесі: оқушылардың ауызша үйлесімді сөйлеуін дамыту

Зерттеу тақырыбы (фокус): «Фишбоун» әдісі арқылы білім сапасын арттыру мақсатында оқушының сөйлеуін дамыту

Зерттеу мақсаты: «Фишбоун» әдістері арқылы оқушылардың сөйлеу мәдениетін арттыруға қалай ықпал ететінін анықтау.

Шығармашылық топ жұмысының мақсаты:

• Оқыту әдістерін жетілдіру және оқушылардың пәндер бойынша білім деңгейін арттыру.

Тапсырмалар:

• Педагогикалық тәжірибе саласында білімді жетілдіруге бағытталған педагогикалық тәсілді енгізу;

• Сабақта зерттеуді қолдануды, сабақты зерттеуді жоспарлауды, жүргізуді және талдауды үйрету,

• Оқушыларды сабақты зерттеу процесіне тарту,

• Сабақтағы зерттеуді қолдану нәтижесінде алған тәжірибелік білімдерін әріптестеріне беруге үйрету.

Күтілетін нәтиже:

• Оқушылардың оқуы мен дамуының басымдықтарын сәйкестендіру үшін күнделікті жинайтын мерзімді бағалау материалдарын пайдаланыңыз,

• Одан әрі дамытылатын немесе жетілдірілетін белгіленген мақсаттарға сәйкес келетін оқыту әдісін бірлесіп анықтау;

• Зерттеу сабағын жоспарлаңыз, оның барысында зерттеу әдістемесінің нәтижелері зерттелетін үш студентті бақылау нәтижелері контекстінде мұқият зерттеледі;

• Зерттелетін оқушылардың оқуы мен дамуына назар аудара отырып, сабақты зерттеу мен бақылауды жүргізу;

• Болашақта оқыту немесе оқу әдістерін дамыту үшін пайдаланылған әдіске, олардың қол жеткізген жетістіктеріне, көрсеткен оқу нәтижелеріне немесе бастан кешірген оқу қиындықтарына зерттелетін оқушылардың жауабын талдау.

Тақырыбы: «Фишбоун» әдісі арқылы білім сапасын арттыру мақсатында оқушының сөйлеуін дамыту



Шығармашылық топтың құрамы

ФИО 

білімі

өтілі

Біліктілік санаты

Пәні

1

Олалимова Г

жоғары 

6

Педагог 

топ басшысы 

Жаратылыстану

2

Досбосын Г

жоғары

18

Сарапшы

Қазақ тілі мен әдебиеті

3

Турсын Д

жоғары

1

Педагог

Математика














Бекітемін

Мектеп директоры

_______________

Сарыбаева А.Н



х


2023-2024 оқу жылына 5 «Б» сыныбында зерттеу сабағының жұмыс жоспары

Жұмыс формасы

Мақсаты

Уақыты

Жауапты

1

Сыныптағы зерттеу. Пән мұғалімдерімен, сынып жетекшісімен әңгімелесу

Проблеманы анықтау.

Бақылаған оқушыларды қабілеттілік деңгейі бойынша анықтау

Зерттелетін сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдердің бірлескен тобын құру

2.10-6.10.2023

Олалимова Г

2

№ 1 отырыс

1. Басқару блогының жұмыс істеу алгоритмімен танысу

2.Пән мұғалімдерінің студенттерді оқыту мен тәрбиелеудегі мәселелерін анықтау. 4. Шығармашылық топтың мақсаты мен міндеттерін қою.

5.2023-2024 жылдарға арналған жұмыс жоспары

Сыныптағы зерттеу мәселесін анықтау

10.10.2023

Олалимова Г

3

2 отырыс 

Сабақты жоспарлау. Тапсырмаларды әзірлеу және қолдану

Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану

ABC оқушыларының оқу процесіне қатысуын арттыру үшін «Фишбоун».

күтілетін нәтижелерді анықтау


07.11.2023

Олалимова Г

Топ мүшелері 

4

Жаратылыстану

Қатты, сұйық және газ тәрізді заттардың құрылымы

14.11.2023

Олалимова Г.Н

5

Оқушылардың сұхбаты

ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.

14.11.2023

Мұғалім - бақылаушылар


6

Қазақ тілі мен әдебиеті

Алтын адам

16.11.23

Досбосын Г

7

Оқушылардың сұхбаты

ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.

16.11.23

Мұғалім - бақылаушылар


8

Математика 

Аддий кәсирләрни қошуш вә елиш

17.11.2023


Турсын Д

9

Оқушылардың сұхбаты

ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.

17.11.2023

Мұғалім - бақылаушылар


10

№ 3 отырыс

Талқылау және ұсынылған әрекеттер

Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау

Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеріңіз

17.11.2023


Олалимова Г.Н

Топ мүшелері

11

Екінші сабақты жоспарлау

Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану арқылы АБС оқушыларының оқу процесіне қатысуын арттыру

күтілетін нәтижелерді анықтау

жоспарлау әдістерінің қайсысы тиімді екенін табыңыз

12.01.2024

Олалимова Г.Н

Топ мүшелері

12

Жаратылыстану 

Климаттық үдерістер

16.01.2024

Олалимова Г.Н

13

Оқушылардың сұхбаты

ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.

16.01.2024

Мұғалім - бақылаушылар


14

Қазақ тілі мен әдебиеті

Фасфудтың зияны

18.01.2024

Досбосын Г

15

Оқушылардың сұхбаты

ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.

18.01.2024

Мұғалім - бақылаушылар


16

Математика

Онлуқ кәсир. Онлуқ кәсирләрни оқуш вә йезиш

19.01.2024

Турсын Д

17

Оқушылардың сұхбаты

ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.

19.01.2024

Мұғалім - бақылаушылар


18

4 отырыс

Талқылаужәнеұсынылғанәрекеттер

Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау

Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеріңіз

19.01.2024

Олалимова Г.Н 

Топ мүшелері

19

Үшінші сабақты жоспарлау

-Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану, АВС оқушыларыныңоқу процесіне қатысуын арттырукүтілетін нәтижелерді анықтаужоспарлау әдістерінің қайсысы тиімді екенін табыңыз


13.02.2024

Олалимова ГТоп мүшелері

20

Жаратылыстану

Температураны өлшеу

20.02.2024

Олалимова Г

21

Оқушылардың сұхбаты

ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.

20.02.2024

Мұғалім - бақылаушылар


22

Қазақ тілі мен әдебиеті

«Өнер-білім бар жұрттар...»

22.02.2024

Досбосын Г

23

Оқушылардың сұхбаты

ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.

22.02.2024

Мұғалім - бақылаушылар


24

Математика

Онлуқ кәсирләрни 10;100;1000 вә 0,1; 0,01; 0,001 санлириға көпәйтиш вә бөлүш

23.02.2024


Турсын Д

25

Оқушылардың сұхбаты

ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.

23.02.2024

Мұғалім - бақылаушылар


26

5 отырыс

Талқылау және ұсынылған әрекеттер

Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау

Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеріңіз

24.02

Олалимова Г.Н 

Топ мүшелері

27

№ 6 отырыс 

1.Әртопмүшелерініңнәтижелерінтаныстыру

(фотосуреттержазбаларбақылауларталқылаунәтижелеріоқушыларсауалнамасықорытындылар)

2. Топтық рефлексиялық есеп

Қорытынды

Наурыздың

3 аптасы

Олалимова Г

Досбосын Г

Турсын

28

Сабақтызерттеутәжірибесінкөрсету

1.«Оқуқабырғалары» ұйымы.



Топ жұмысын таныстыру:

мұғалімдергеөзтәжірибесінжетілдіругекөмектесу,

-оқытуменоқудыңтиімділігінарттыру;

мұғалімдергеоқытуменоқужәнеоданәріжетілдірусаласындағыөзбілімдерітуралыкөбірекбілугекөмектесу


Сәуірдің 2 аптасында әдістемелік бірлестік отырыс

Олалимова Г.Н

Топ мүшелері

29

Бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарияланымдар

Тәжірибе алмасу

апрель

Олалимова Г.Н


Директордың орынбасары                          Р.Турсунова

Руководитель группы                      

по исследованию урока                        Г.Н Олалимова