1 «Б» сыныбында зерттеу сабағы бойынша жұмыс жоспары 2023-2024 оқу жылы » А.Саттаров атындағы орта мектеп
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы білім бөлімінің
"А.Саттаров атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 1 «Б» сыныбында зерттеу сабағы бойынша жұмыс жоспары 2023-2024 оқу жылы
04
сентябрь
2023

1 «Б» сыныбында зерттеу сабағы бойынша жұмыс жоспары 2023-2024 оқу жылы

Зерттеу    топ    құрамы






Топ мүшелердің ТАЖ
Білімі Еңбек өтілімі Категориясы Пән 
1Саметова З.А.Жоғары 38педагог-зерттеушітоп басшысы
орыс тілі және әдебиет пәні 
2Актамова З.И.

Жоғары 

21Педагог -сарапшыбастауыш сынып мұғалімі
3Жаламова А.А.

Жоғары 

22педагог-сарапшықазақ тілі және әдебиет пәні
4Жамалова А.

орта арнайы

36педагог-модераторбастауыш сынып мұғалімі
5Теип А. 

орта арнайы 

8педагог-модераторбастауыш сынып мұғалімі,даярлық тобы
Зерттеу мәселесі : мектеп алды даярлық, балабақша және үйден келген оқушылардың білім алу мүмкіншілігінің айырмашылығы
Зерттеу тақырыбымектеп алды даярлық, балабақша және үйден келген оқушылардың білім алу мүмкіншілігін «Бос орынды толтыр», «Суреттер сөйлейді» әдістер арқылы зерттеу 
Зерттеу мақсаты (фокус): «Бос орынды толтыр», «Суреттер сөйлейді» әдістері  оқушының білім алу жетістіктерін жақсартуға қалай көмектеседі?
Шығармашылық топ жұмысының мақсаты:
• Оқыту әдістерін жетілдіру және оқушылардың пәндер бойынша білім деңгейін арттыру
Тапсырмалар:
• Педагогикалық тәжірибе саласында білімді жетілдіруге бағытталған педагогикалық тәсілді енгізу;
• Сабақта зерттеуді қолдануды, сабақты зерттеуді жоспарлауды, жүргізуді және талдауды үйрету,
• Оқушыларды сабақты зерттеу процесіне тарту,
• Сабақтағы зерттеуді қолдану нәтижесінде алған тәжірибелік білімдерін әріптестеріне беруге үйрету.
Күтілетін нәтиже: мұғалімдер:
• Оқушылардың оқуы мен дамуының басымдықтарын сәйкестендіру үшін күнделікті жинайтын мерзімді бағалау материалдарын пайдаланыңыз,
• Одан әрі дамытылатын немесе жетілдірілетін белгіленген мақсаттарға сәйкес келетін оқыту әдісін бірлесіп анықтау;
• Зерттеу сабағын жоспарлаңыз, оның барысында зерттеу әдістемесінің нәтижелері зерттелетін үш оқушыны бақылау нәтижелері контекстінде мұқият зерттеледі;
Зерттелетін оқушылардың оқуы мен дамуына назар аудара отырып, сабақты зерттеу мен бақылауды жүргізу;
• Болашақта оқыту немесе оқу әдістерін дамыту үшін қолданылған әдіске, олардың қол жеткізген жетістіктеріне, көрсеткен оқу нәтижелеріне немесе бастан кешірген оқу қиындықтарына зерттелетін оқушылардың жауабын талдау.
Топтық мәселе: мектеп алды даярлық, балабақша және үйден келген оқушылардың білім алу мүмкіншілігін «Бос орынды толтыр», «Суреттер сөйлейді» әдістер арқылы зерттеу 
«Бекітемін»
Мектеп директоры
___________ 
А.Сарыбаева 

1 «Б» сыныбында зерттеу сабағы бойынша жұмыс жоспары 

2023-2024 оқу жылы 

Жұмыс түрі 

Мақсат 

Мерзімі 

Жауапкер педагог 

1

Сыныпты зерттеу

Пән мұғалімдері және сынып жетекшісімен сухбат. 

Мәселені анықтау.

Деңгей қабілійеті бойынша бақылауға оқушыларды талдау.

Зерттелетін сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдердің бірлескен тобын құру

10-14.10

Саметова З.А.

2

№1отырыс 

1.ЗС жұмыс алгоритмымен танысу

2. Сабақ беретін пәндер бойынша мәселені анықтау.

4.Шығармашылық топ жұмысының мақсат және мәселесін қою.

5 2023-2024 оқу жылына жұмыс жоспарын құру

сыныптағы зерттеу мәселесін анықтау



20.10.2023

Саметова З.А.

Актамова З.

Жаламова А.

Жамалова А.

Теип А.

3

№1. Сабақ жоспарын құру 

-Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану
ABC оқушылардың оқу процесінеқатысуын арттыру үшін «Бос орынды толтыр», «Суреттер сөйлейді»әдістері арқылы күтілетін нәтижелерді анықтау

9-10.11

Саметова З.

Топ мүшелері 

4

Елипбә

Зз тавуши вә һәрипи.


14.11.23

Актамова З.

5


Оқушылармен сухбат 


Оқушылардың пікірін анықтау.

Сабақта А В С оқушыларға не пайда болды, олардың пікірі бойынша сабақта нені білді және үйренді. Олардың көз қарасы бойынша сабақты өзгертуге болама. 

14.11.23

Саметова З.

Бақылаушы мұғалімдер 


6

Қазақ тілі сабағы 

Бұл- менің отбасым 


15.11.2023

Жаламова А.

7

Оқушылармен сухбат 





Оқушылардың пікірін анықтау.

Сабақта А В С оқушыларға не пайда болды, олардың пікірі бойынша сабақта нені білді және үйренді. Олардың көз қарасы бойынша сабақты өзгертуге болама. 


15.11.2023

Бақылаушы мұғалімдер 



8

Математика

Мавзуси: 6 санини қошуш вә елиш.


16.11.23

Актамова З.

9


Оқушылармен сухбат 


Оқушылардың пікірін анықтау.

Сабақта А В С оқушыларға не пайда болды, олардың пікірі бойынша сабақта нені білді және үйренді. Олардың көз қарасы бойынша сабақты өзгертуге болама. 



16.11

Бақылаушы мұғалімдер 


10

2отырыс

бірінші циклдағы сабақтардыталқылау және ұсынылған әрекеттер

Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау

Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеріңіз

17.11.23


10

Екінші сабақты жоспарлау 

Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану арқылы АБС оқушыларының оқу процесіне қатысуын арттыру

күтілетін нәтижелерді анықтау

жоспарлау әдістерінің қайсысы тиімді екенін көру 

30.11.23

Саметова З.

топ мүшелері 

11

Матем 


Мавзуси: Башқатурмилар билән ребуслар

13.12

Актамова З.

12


Оқушылармен сухбат 


Оқушылардың пікірін анықтау.

Сабақта А В С оқушыларға не пайда болды, олардың пікірі бойынша сабақта нені білді және үйренді. Олардың көз қарасы бойынша сабақты өзгертуге болама. 


13.12

Бақылаушы мұғалімдер 


13

Қазақ тілі сабағы 

Мен сурет саламын 


14.12.23

Жаламова А.

14

Оқушылармен сухбат 


ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.

14.12.23

Бақылаушы мұғалімдер 


15

Елипбә 


Мавзуси: Ц тавуши вә һәрипи

15.12.23

Актамова З.

16

Оқушылармен сухбат 


ABC оқушылардің өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау.

15.12

Бақылаушы мұғалімдер

17


№3 отырыс 

екінші циклдағы сабақтарды талқылау және ұсынылған әрекеттер

Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау

Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеру


15.12




Саметова З.

топ мүшелері

18

Үшінші сабақты жоспарлау 

-Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану арқылы АБС оқушыларының оқу процесіне қатысуын арттыру

күтілетін нәтижелерді анықтау

жоспарлау әдістерінің қайсысы тиімді екенін табу 


12.01.24

Саметова З.

топ мүшелері

19

Ана тили

Мавзуси: Созуқ тавушлар.


15.01.24

Актамова З.

20

Оқушылармен сухбат 


ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау

15.01.24

Бақылаушы мұғалімдер 



21

Математика 

Мавзуси: Һесап чиқириш

17.01.24


22

Оқушылармен сухбат 


ABC оқушылардың өздеріне непайдалы болғаны, неніүйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау

17.01.24

Бақылаушы мұғалімдер 


23

Қазақ тілі сабағы

Көлік 


18.01.24

Жаламова А.

24

Оқушылармен сухбат 




ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау

18.01.24

Бақылаушы мұғалімдер

25

№4 отырыс 

үшінші циклдағы сабақтарды талқылау және ұсынылған әрекеттер

Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау

Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеру

19.01.24

Саметова З.

топ мүшелері 

26

Төртінші сабақты жоспарлау

-Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану арқылы АБС оқушыларының оқу процесіне қатысуын арттыру

күтілетін нәтижелерді анықтау

жоспарлау әдістерінің қайсысы тиімді екенін табу 


9.02.24

Саметова З.

топ мүшелері

27

Ана тили

Мавзуси: Алфавит.


13.02.24

Актамова З.

28

Оқушылармен сухбат 


ABC оқушылардың өздеріне непайдалы болғаны, неніүйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау

13.02

бақылаушылар

29

Матем 

Мавзуси: Һесап чиқириш

14.02.24

Актамова З.

30

Оқушылармен сухбат 


ABC оқушылардың өздеріне непайдалы болғаны, неніүйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау

14.02

бақылаушылар

31

Қазақ тілі сабағы 

Ертең мереке


15.02

Жаламова А

32

Оқушылармен сухбат 


ABC оқушылардің өздеріне непайдалы болғаны, неніүйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау

15.02

бақылаушылар

33

№5 отырыс 

төртінші циклдағы сабақтарды талқылау және ұсынылған әрекеттер

Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау

Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеру

16.02

Саметова З.

топ мүшелері

34

№6 отырыс 

1.Әр топ мүшелерінің нәтижелерін ұсыну

(фотосуреттер, жазбалар, бақылаулар, талқылау нәтижелері, оқушылар сауалнамасы, қорытындылар) 

2. Топтың рефлексиялық есебі

Қорытынды шығару 

Ақпан айының 4 аптасы 

Саметова З.

топ мүшелері

35

Сабақты зерттеу тәжірибесін көрсету

1. «Оқу қабырғасын» ұйымдастыру.

Топ жұмысын таныстыру:

- мұғалімдерге тәжірибесін жақсартуға көмектесу;

-оқыту мен оқудың тиімділігін арттыру;

- мұғалімдерге оқыту мен оқу және одан әрі жетілдіру саласындағы өз білімдері туралы көбірек білуге 

Наурыз 

Саметова З.

топ мүшелері

36

Баспаға беру 


Іс-тәжирібе алмасу 

Сәуір 

Саметова З.

топ мүшелері 

МДӘІЖО                                                  Р.Турсунова

Топ басшысы                                           З.Саметова



«А.Саттаров атындағы орта мектеп» мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ

1 «Б» сыныптағы

сабақты зерттеу

папкасы






2023-2024 оқу жылы