1 «Б» сыныбында зерттеу сабағы бойынша жұмыс жоспары 2023-2024 оқу жылы
Зерттеу топ құрамы
№ | Топ мүшелердің ТАЖ | Білімі | Еңбек өтілімі | Категориясы | Пән |
1 | Саметова З.А. | Жоғары | 38 | педагог-зерттеуші | топ басшысы орыс тілі және әдебиет пәні |
2 | Актамова З.И. | Жоғары | 21 | Педагог -сарапшы | бастауыш сынып мұғалімі |
3 | Жаламова А.А. | Жоғары | 22 | педагог-сарапшы | қазақ тілі және әдебиет пәні |
4 | Жамалова А. | орта арнайы | 36 | педагог-модератор | бастауыш сынып мұғалімі |
5 | Теип А. | орта арнайы | 8 | педагог-модератор | бастауыш сынып мұғалімі,даярлық тобы |
Зерттеу тақырыбы: мектеп алды даярлық, балабақша және үйден келген оқушылардың білім алу мүмкіншілігін «Бос орынды толтыр», «Суреттер сөйлейді» әдістер арқылы зерттеу
Зерттеу мақсаты (фокус): «Бос орынды толтыр», «Суреттер сөйлейді» әдістері оқушының білім алу жетістіктерін жақсартуға қалай көмектеседі?
Шығармашылық топ жұмысының мақсаты:
• Оқыту әдістерін жетілдіру және оқушылардың пәндер бойынша білім деңгейін арттыру
Тапсырмалар:
• Педагогикалық тәжірибе саласында білімді жетілдіруге бағытталған педагогикалық тәсілді енгізу;
• Сабақта зерттеуді қолдануды, сабақты зерттеуді жоспарлауды, жүргізуді және талдауды үйрету,
• Оқушыларды сабақты зерттеу процесіне тарту,
• Сабақтағы зерттеуді қолдану нәтижесінде алған тәжірибелік білімдерін әріптестеріне беруге үйрету.
Күтілетін нәтиже: мұғалімдер:
• Оқушылардың оқуы мен дамуының басымдықтарын сәйкестендіру үшін күнделікті жинайтын мерзімді бағалау материалдарын пайдаланыңыз,
• Одан әрі дамытылатын немесе жетілдірілетін белгіленген мақсаттарға сәйкес келетін оқыту әдісін бірлесіп анықтау;
• Зерттеу сабағын жоспарлаңыз, оның барысында зерттеу әдістемесінің нәтижелері зерттелетін үш оқушыны бақылау нәтижелері контекстінде мұқият зерттеледі;
Зерттелетін оқушылардың оқуы мен дамуына назар аудара отырып, сабақты зерттеу мен бақылауды жүргізу;
• Болашақта оқыту немесе оқу әдістерін дамыту үшін қолданылған әдіске, олардың қол жеткізген жетістіктеріне, көрсеткен оқу нәтижелеріне немесе бастан кешірген оқу қиындықтарына зерттелетін оқушылардың жауабын талдау.
Топтық мәселе: мектеп алды даярлық, балабақша және үйден келген оқушылардың білім алу мүмкіншілігін «Бос орынды толтыр», «Суреттер сөйлейді» әдістер арқылы зерттеу
«Бекітемін»
Мектеп директоры
___________
А.Сарыбаева
1 «Б» сыныбында зерттеу сабағы бойынша жұмыс жоспары
2023-2024 оқу жылы
№ | Жұмыс түрі | Мақсат | Мерзімі | Жауапкер педагог |
1 | Сыныпты зерттеу. Пән мұғалімдері және сынып жетекшісімен сухбат. Мәселені анықтау. Деңгей қабілійеті бойынша бақылауға оқушыларды талдау. | Зерттелетін сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдердің бірлескен тобын құру | 10-14.10 | Саметова З.А. |
2 | №1отырыс 1.ЗС жұмыс алгоритмымен танысу 2. Сабақ беретін пәндер бойынша мәселені анықтау. 4.Шығармашылық топ жұмысының мақсат және мәселесін қою. 5 2023-2024 оқу жылына жұмыс жоспарын құру | сыныптағы зерттеу мәселесін анықтау | 20.10.2023 | Саметова З.А. Актамова З. Жаламова А. Жамалова А. Теип А. |
3 | №1. Сабақ жоспарын құру | -Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану ABC оқушылардың оқу процесінеқатысуын арттыру үшін «Бос орынды толтыр», «Суреттер сөйлейді»әдістері арқылы күтілетін нәтижелерді анықтау | 9-10.11 | Саметова З. Топ мүшелері |
4 | Елипбә | Зз тавуши вә һәрипи. | 14.11.23 | Актамова З. |
5 | Оқушылармен сухбат | Оқушылардың пікірін анықтау. Сабақта А В С оқушыларға не пайда болды, олардың пікірі бойынша сабақта нені білді және үйренді. Олардың көз қарасы бойынша сабақты өзгертуге болама. | 14.11.23 | Саметова З. Бақылаушы мұғалімдер |
6 | Қазақ тілі сабағы | Бұл- менің отбасым | 15.11.2023 | Жаламова А. |
7 | Оқушылармен сухбат | Оқушылардың пікірін анықтау. Сабақта А В С оқушыларға не пайда болды, олардың пікірі бойынша сабақта нені білді және үйренді. Олардың көз қарасы бойынша сабақты өзгертуге болама. | 15.11.2023 | Бақылаушы мұғалімдер |
8 | Математика | Мавзуси: 6 санини қошуш вә елиш. | 16.11.23 | Актамова З. |
9 | Оқушылармен сухбат | Оқушылардың пікірін анықтау. Сабақта А В С оқушыларға не пайда болды, олардың пікірі бойынша сабақта нені білді және үйренді. Олардың көз қарасы бойынша сабақты өзгертуге болама. | 16.11 | Бақылаушы мұғалімдер |
10 | №2отырыс бірінші циклдағы сабақтардыталқылау және ұсынылған әрекеттер | Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеріңіз | 17.11.23 | |
10 | Екінші сабақты жоспарлау | Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану арқылы АБС оқушыларының оқу процесіне қатысуын арттыру күтілетін нәтижелерді анықтау жоспарлау әдістерінің қайсысы тиімді екенін көру | 30.11.23 | Саметова З. топ мүшелері |
11 | Матем | Мавзуси: Башқатурмилар билән ребуслар | 13.12 | Актамова З. |
12 | Оқушылармен сухбат | Оқушылардың пікірін анықтау. Сабақта А В С оқушыларға не пайда болды, олардың пікірі бойынша сабақта нені білді және үйренді. Олардың көз қарасы бойынша сабақты өзгертуге болама. | 13.12 | Бақылаушы мұғалімдер |
13 | Қазақ тілі сабағы | Мен сурет саламын | 14.12.23 | Жаламова А. |
14 | Оқушылармен сухбат | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 14.12.23 | Бақылаушы мұғалімдер |
15 | Елипбә | Мавзуси: Ц тавуши вә һәрипи | 15.12.23 | Актамова З. |
16 | Оқушылармен сухбат | ABC оқушылардің өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау. | 15.12 | Бақылаушы мұғалімдер |
17 | №3 отырыс екінші циклдағы сабақтарды талқылау және ұсынылған әрекеттер | Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеру | 15.12 | Саметова З. топ мүшелері |
18 | Үшінші сабақты жоспарлау | -Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану арқылы АБС оқушыларының оқу процесіне қатысуын арттыру күтілетін нәтижелерді анықтау жоспарлау әдістерінің қайсысы тиімді екенін табу | 12.01.24 | Саметова З. топ мүшелері |
19 | Ана тили | Мавзуси: Созуқ тавушлар. | 15.01.24 | Актамова З. |
20 | Оқушылармен сухбат | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау | 15.01.24 | Бақылаушы мұғалімдер |
21 | Математика | Мавзуси: Һесап чиқириш | 17.01.24 | |
22 | Оқушылармен сухбат | ABC оқушылардың өздеріне непайдалы болғаны, неніүйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау | 17.01.24 | Бақылаушы мұғалімдер |
23 | Қазақ тілі сабағы | Көлік | 18.01.24 | Жаламова А. |
24 | Оқушылармен сухбат | ABC оқушылардың өздеріне не пайдалы болғаны, нені үйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау | 18.01.24 | Бақылаушы мұғалімдер |
25 | №4 отырыс үшінші циклдағы сабақтарды талқылау және ұсынылған әрекеттер | Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеру | 19.01.24 | Саметова З. топ мүшелері |
26 | Төртінші сабақты жоспарлау | -Сыни тұрғыдан ойлау стратегиясын қолдану арқылы АБС оқушыларының оқу процесіне қатысуын арттыру күтілетін нәтижелерді анықтау жоспарлау әдістерінің қайсысы тиімді екенін табу | 9.02.24 | Саметова З. топ мүшелері |
27 | Ана тили | Мавзуси: Алфавит. | 13.02.24 | Актамова З. |
28 | Оқушылармен сухбат | ABC оқушылардың өздеріне непайдалы болғаны, неніүйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау | 13.02 | бақылаушылар |
29 | Матем | Мавзуси: Һесап чиқириш | 14.02.24 | Актамова З. |
30 | Оқушылармен сухбат | ABC оқушылардың өздеріне непайдалы болғаны, неніүйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау | 14.02 | бақылаушылар |
31 | Қазақ тілі сабағы | Ертең мереке | 15.02 | Жаламова А |
32 | Оқушылармен сухбат | ABC оқушылардің өздеріне непайдалы болғаны, неніүйренді деп ойлайтыны және сабақты қалай өзгертуге болатыны туралы пікірлерін анықтау | 15.02 | бақылаушылар |
33 | №5 отырыс төртінші циклдағы сабақтарды талқылау және ұсынылған әрекеттер | Сабақтың жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау Оқу процесінің шынымен жоспарланғандай жүріп жатқанын тексеру | 16.02 | Саметова З. топ мүшелері |
34 | №6 отырыс 1.Әр топ мүшелерінің нәтижелерін ұсыну (фотосуреттер, жазбалар, бақылаулар, талқылау нәтижелері, оқушылар сауалнамасы, қорытындылар) 2. Топтың рефлексиялық есебі | Қорытынды шығару | Ақпан айының 4 аптасы | Саметова З. топ мүшелері |
35 | Сабақты зерттеу тәжірибесін көрсету 1. «Оқу қабырғасын» ұйымдастыру. | Топ жұмысын таныстыру: - мұғалімдерге тәжірибесін жақсартуға көмектесу; -оқыту мен оқудың тиімділігін арттыру; - мұғалімдерге оқыту мен оқу және одан әрі жетілдіру саласындағы өз білімдері туралы көбірек білуге | Наурыз | Саметова З. топ мүшелері |
36 | Баспаға беру | Іс-тәжирібе алмасу | Сәуір | Саметова З. топ мүшелері |
МДӘІЖО Р.Турсунова
Топ басшысы З.Саметова
1 «Б» сыныптағы
сабақты зерттеу
папкасы
2023-2024 оқу жылы