2024-2025 оқу жылына арналған"Мұғалімдің іс-әрекетін зерттеу " жоспары.
БЕКІТЕМІН:
УТВЕРЖДАЮ:
Директор
____________________
«_28__» __тамыз______ 2024ж
«А.Саттаров атындағы орта мектеп – мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
2024-2025 оқу жылына арналған"Мұғалімдің іс-әрекетін зерттеу " жоспары.
№ | Іс-шара | Мерзімі | Аяқтау нысаны | Ескертү |
І | Мәселе аймағын анықтау | Тамыз | Сауалнама нәтижелері, әңгімелер. | |
Зерттеу сұрағын қою. | 01-15.09 | Негізгі сұрақтың тұжырымы. Негізгі мәселеге қатысты қосалқы сұрақты анықтау | ||
Әдебиет мәселесі бойынша әдістемелік зерттеу | 16-18.09 | Ақпарат. | ||
Мәселені шешуге арналған құралдарды таңдау | 19-30.09 | Мәселені шешудің стратегиялары мен әдістері | ||
Әріптестермен кеңесу | Қазан | Зерттеу тобы | ||
ІІ | Оқыту / әрекет Өз шешімін іске асыру: | |||
Сабақ жоспарын құру | Қараша | ҚМЖ | ||
Бақылау әдістерін таңдау | Бақылау фокусы | |||
Дәлелдемелерді жинау туралы шешім қабылдау. | Желтоқсан 1-10.12 | Зерттеу мәселесіне тікелей қатысы бар мәліметтер жиналды деген қорытынды. Не болып жатқанының толық бейнесін алу үшін жеткілікті деректер жиналғанына көз жеткізіңіз. | ||
Тәжірибелі әріптестерді сабаққа шақыру | Желтоқсан 11-23.12 | Тәжірібиелі педагогтар | ||
ІІІ | Мәселені шешу үшін таңдалған құралдарды қолдану арқылы бақылау | Қаңтар | Нәтиже жазбалар түрінде болады. | |
Өзіндік талдау | Қорытынды: Сабақта өз қызметі мен іс-әрекетінің, оқушылардың мақсаттарын дұрыс тұжырымдау және қою. | |||
Рефлексия | Топтық пікір алмасу | |||
ІV | Алынған нәтижелерді талдау - Сіз жинаған дәлелдерді талдаңыз. Мәселе шешілді ме? Егер жоқ болса, келесі әрекеттерді орындайсыз ба? Олай болса, келесі мәселені шешуге тырысасыз ба? | Ақпан | Мәселені шешу үшін жиналған дәлелдерді талдау. Мәселені кейінірек шешу үшін тұжырымдау Келесі зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу туралы болжамдар. | |
V | Қорытындылар Зерттеу нәтижелерін ұсыну | Наурыз | Күтілетін нәтижеге қатысты алынған деректерді бағалау. Түсіндіру. |
Тренер _____________ А.Хизирова