2023-2024 оқу жылындағы педагог-сарапшылардың «Пәнаралық байланыс арқылы оқушы құзіреттілігін арттыру» атты тақырыбындағы семинар » А.Саттаров атындағы орта мектеп
Алматы облысы
Еңбекшіқазақ ауданы білім бөлімінің
"А.Саттаров атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 2023-2024 оқу жылындағы педагог-сарапшылардың «Пәнаралық байланыс арқылы оқушы құзіреттілігін арттыру» атты тақырыбындағы семинар
07
февраль
2024

2023-2024 оқу жылындағы педагог-сарапшылардың «Пәнаралық байланыс арқылы оқушы құзіреттілігін арттыру» атты тақырыбындағы семинар

Бекітемін:

мектеп директоры 

------------------------ 

А.Н.Сарыбаева 


«Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы

бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің

«А.Саттаров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі


2023-2024 оқу жылындағы педагог-сарапшылардың   «Пәнаралық байланыс арқылы оқушы құзіреттілігін арттыру» атты тақырыбындағы  семинар ашылуы

Коучинг  тақырыбы:

«Пәнаралық байланыс арқылы оқушы құзіреттілігін арттыру»

 Семинардың     мақсаты

Пәндерді байланыстыра оқыту арқылы оқушылардың білім сапасын көтеру,мұғалімдердің кәсіби біліктілігін жетілдіру.

Семинардың өту  барысы

Коучингті өткізу       кезеңдері

Уақыты

Педагогтің әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

Музыка ойнап тұрады



Психологиялық ахуал












Тақырыпты ашу







минут













2 минут






















5 минут












5 минут























2 минут







Семинарға қатысушылары тілектер жазылған  пазл бөлшектерін таңдайды.Таңдаған пазл бөлшектерін құрастыру арқылы топқа бөлінеді.

  

І топ 

 

ІІ топ 

 


ІІІ топ – «Сарапшылар»




Қайырлы күн,құрметті әріптестер!

Добрый день,дорогие коллеги!

Құрметті әріптестер, «Бүгінгі ән басқа әннен өзгеше» демекші, біздің де семинарымыз өзгеше.

Семинарымыз Жарыс түрінде өткізіледі.

Дескрипторға сай,әрбір топ орындаған тапсырмаларына байланысты ұпай беріліп,жеңімпаздар анықталатын болады.Топтарды сарапшы мүшелері бағалап,ұпайын анықтап отырады.

Сарапшы мүшелері:

Мектеп директорының әдістемелік  орнбасары:Турсунова Р.А

Мектеп тренерлері:Керимкулова Ч.Ч

                                 Саметова З.А

                                 Хизирова А.К


Көрініс:

Ата-ана: Мына мектеп жақсы екен.Мұғалімдері де осыған сай шығар.( Таң қалып айналасына қарайды)

Сол кезде алдынан әдістемелік завуч шығып қалады. (Туганбаева А.Н)

Әдістемелік  завуч: Сәлеметсіз бе?! Сіз жәй жүрсіз бе?

Ата-ана: Менің балам 11 сынып оқушысы,маған репититор керек еді.

Әдістемелік  завуч: Сізге қай пәннен керек? 

Ата-ана:Маған барлық пәннен керек. Үйде кішкентай немерелер де бар ғой.


Олай болса ортаға

Педагог-сарапшы бастауыш сынып мұғалімдері

Педагог-сарапшы Қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімдері

Педагог-сарапшы орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Педагог-сарапшы ағылшын тілі пәнінің мұғалімі

Педагог-сарапшы матиматиктер

Педагог-сарапшы тарихшылар

Педагог-сарапшы географтар

Педагог-сарапшы биологтар

Педагог-сарапшы химиктер

Педагог-сарапшы көркем еңбек пән мұғалімдері

(Барлығы шуылдап ата-анамен сөйлесіп шығып кетеді)


STEAM технологиясы бойынша.

Құрметті әріптестер,құрастырылған пазлдағы суреттеріңіз бойынша,төмендегі критерийге сүйене отырып қысқаша мәтін құрастыруларыңыз керек .


Критерий:

-сурет бойынша сөйлеу/әңгімелеу

-мәтін құрау/көлемі 5 сөйлем 

-суреттерден өз пәндеріңізге қажетті мәліметтерді тауып мәтінге кіріктіру

-сурет бойынша мәтінге тақырып таңдау 


Ал,құрметті әріптестер,жаңағы  көрініс пен қазіргі орындаған тапсырмамыз бүгінгі семинарымыздың тақырыбына тікелей байланысты. Жетелеуші сұрақтар қою

Семинар тақырыбы қалай деп ойлайсыздар?

(Қатысушылар өз ойларын айтады)

Семинар тақырыбы:«Пәнаралық байланыс арқылы оқушы құзіреттілігін арттыру»


Негізгі бөлім

Теория


15 минут























































2 минут
























2 минут





2 минут


Тапсырма:ПОПС формуласы 

Екі сабақтың бөлігі беріледі

 


Фрагмент  урока 

Этап : Постановка цели и задач урока.

-Росли 2 березы, на каждой березе по 2 ветки, на каждой ветке по 2 груши. Сколько всего груш.

-Правильно, нисколько, потому что на березе груши не растут.

-Подумайте, как можно нисколько сказать по-другому? (ни одной)

-то есть в цифровом значении сколько? (0)

-какая у нас тема урока?

-Тема урока цифра 0

-Итак, сегоднямы познакомимся…с числом 0 и цифрой 0.

-Слово «ноль» пришло к нам из латинского языка. Означает «ничто».


 






















 
 

 


Дескриптор:

-ортақ ойларын білдіреді-1 балл

-себебін түсіндіреді-1 балл

-фактілермен дәлелдей алады-1 балл

-қорытынды шығарады-1 балл


«Пәнаралық» дегеніміз не?

Қарапайым тілмен айтқанда, пәнаралық: пәндерді жаңа тәсілдермен біріктіру.

Сөзбе-сөз аударсақ, пәнаралық «әр түрлі оқу пәндері бойынша жұмыс жасауды» білдіреді

Пәнаралық байланыс дегеніміз - ғылыми жоба сияқты жалпы міндетті орындау үшін екі немесе одан да көп академиялық пәндерден алынған әдістер мен түсініктердің жиынтығы.


«Кіріктірілген» дегеніміз не?

Кіріктірілген сабақ пән аралық байланысты жетілдіру мақсатына байланысты пайда болған. Мұндай сабақтарда бір тақырыпты түрлі пәндерден беретін мұғалімдер оқытады. Кіріктірілген сабақтың негізгі мақсаты оқу материалдарын байланыстырып, сабақта оқушыларға терең білім беру, ойлау қабілетін дамыту. Оқу материалдарын бағдарламаларға сай пәндер бойынша біріктіріп беру оқушылардың жан-жақты тұтас, терең және берік білім алуына мүмкіндік жасайды. Кіріктіру сабақты тиімді ұйымдастырудың құралы болып саналады. Бұл кезде алынған білімді бір мезгілде теориялық, практикалық және қолданбалы салаларда пайдалану мүмкіндігі ашылады. Сондықтан жыл сайын әрбір мұғалім пәндердегі ұқсас оқу материалдарын біріктіріп, яғни пән аралық байланыс принципін қолданып, интегралдық жоспар жасайды.


Қорытынды

WORDWOLL қосымшасы

«Ой қорыту» әдісі

Пәнаралық байланыс дегеніміз не?

Кіріктірілген сабақ деген не?

Қорытынды сөз біздің сарапшы ұстаздарға беріледі.


Рефлексия




5 минут

«Қабырғадағы қанатты сөздер» әдісі арқылы

Топ мүшелері бірлесе отырып,өздерінің қорытқан ойларына сай келетін қанатты сөзді таңдап семинарға рефлекция жасайды.